» » Dekorasyon Dünyasında Gündeme Gelen 5 Soru

Orada dekor uzmanlara koymak gereken birçok soru vardır, ve bu sorular ortak bir sorun ya da soru sık sık tekrarlanır, ancak bu teklif size fazla beş işlemler soru tipik cevapları uzmanlar dekor koydu.
?, Bu soru daha fazla soru ortaya koymak, ve hatta şu sana bunu edildi Hepimiz bizim evlerin dekor değiştirmek istiyorum, ama sıkı bir bütçe nasıl ucuza düzgün ve ev alabilirsiniz bunu başarmak için bir engel olabilir:
- Boya: hatta gerçekten dikkat çekmek cesur renkler duvarları boyamak için korkuyor, değişiklik değil hissediyorum zaten çelişki var renkleri seçmek, belirli bir bütçe ile ev dekor değiştirmek istediğinizde onlara başvurmak zorunda hangi yollardan.
- Aksesuar: hemen Aksesuarlar boy her yerde olağanüstü öncüleri gibi görünüyor, ya da parlak renkleri ile antika ya da modern tarzı zeminini hatta adet parçaları bir dizi seçmek bir parça al.
Lütfen mobilya renk nötr ise, Fajtara hemen Zahia renk Khadddiat kanepe astar için kumaş ve güzellik yollarını vurgulamak için renk kontrastı.
Son olarak, Çiçekler birlikte normal bir zihin ve kalp ile almak Kristal Vazo ile oturma odası tablo veya resepsiyon, zarif bardak afiş süslemeleri var.
Ortak sorular da: "Ben bir süre önce evime döşenmiş, ve ben Aksesuarları yeni moda ticareti yenilenmiş parça koymak istiyorum, ama yer nihai formun korkarım hiçbir kimliğe sahip gibi görünüyor"
Öncelikle, evde her parça bu ben seni sevme Aksesuarları kesmek isteyen ne satın umursamıyorum, sakinlerinin ruhu yansıtıcı olmalıdır farkında olmalı, ancak hatta ev organize içerik olarak Tdmna bu kurallara uymak zorunda.
- Sen, örneğin, mobilya tarzınıza uygun aksesuar parçaları seçerseniz evinizde klasik anıtlar, parlak pirinç veya bronzdan içeriği çoğunlukla olacak, ama Modern sonsuz ise, önerilen modellerin birçok bulacaksınız aksesuarlar klasik Modeli için mağazalarda galerileri Fabgesa renkleri evinizde uygulanan renkleri ile uyum sağlayacaktır.
- Aynı evde tüm elindekileri koymayın, bu onu, o size sahip aksesuar parçaları bölmek yapabilir en hataları, örneğin, her köşe fazla dört adet küçük, ama büyük bir parça varsa onlar bir sonraki kesme olmadan yeteneğine sahip içermez vurgulanır.
Biz yatak odası dekor parlak renkli yerde sevinç gönderir yeniden boyanmış kolay bir şekilde, hemen gitmek canlandırmak istediğiniz zaman farkında olmadan bunu yapabilir hataları olduğunu!
Orada sorun yatıyor, Deniz uzmanlar bu her zaman böyle beyaz veya bej veya açık mavi gibi pastel renkler için bakın neler, onlar hakkında uyumak için ödenen dikkatleri, yatak odasında tamamen parlak renkler her kadın dekorasyon boyut tavsiye, o yerde huzur ve rahatlık verir.
Acil yenilenmesi için arzu ya Tatmda dekoratif parçalar, biz daha önce de belirtildiği gibi, ya da Tstaana etiket "etiket" durumunda duvara yerleştirilen ve ince olması ve aynı zamanda yerde donuk atmosferi kırılıyor.
Soru: "Ben çok sayıda resim ve çerçeveler oturma odasının duvarında askıya istedim, ama ben onları yerinde düzenlemek için doğru yolu dekorasyon dünyanın herhangi bir uzman güvenerek bu altın madalya yöntemleri, zarif görünüyor bilmiyorum.
Birinci yol: Eğer birlikte tek bir görüntü parçalı resmin bir veya bir grubun bir resim asmak istiyorum eğer, sen duvarın üçte birinde Talekayaa bu durumda gerekir, bu yeri dikkate seviyesi genellikle.
İkinci yol: Eğer duvara geometrik Tertbhe deneyin durumda lastikler bir dizi, yorum yapmak istiyorum böylece sonunda estetik formu önermek.
Birçok kişiye karşılık son sorun, onlar sabah doğal ışık pencereleri geniş çaplı bir müdahale olmasıdır yerde büyük görünümleri hakkı, ancak gece düşer bazı gizlilik istediğinizde, o sordu bize geceleri gizlilik ile aydınlatma am kaydeder uygun perde tasarımı nedir nedir?
İşte en iyi çözüm katmanlı perdeler güvenmek, onlar zarif bir tasarım daha başka eve girmek veya tevkif için açıklama aydınlatma arzusu, göre, kolayca yukarı, aşağı katlanmış bir iplik ile donatılmıştır.

About ibrahim kayadibi

Her gün Ortalama 10 bin kişinin ziyaret ettiği hayatı kolaylaştıran özgün tasarımları sizler için tanıtan Türkiyenin yeni ev dekorasyonu sitesi olan evlerinize farklı bir bakış açısından bakmanız için sizlere yardım amacı ile kurulmuştur. En yakın zamanda Ev dekorasyon ürünlerinide burada satışa çıkartacağımızın haberini vermek isterim.
«
Next
Sonraki Kayıt
»
Previous
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

Leave a Reply